סיכופ פגישת אינטרגרופ יוני 2018


סיכום פגישת האינטרגרופ של חודש יוני שנערכה בשבת האחרונה (2.6.2018) בשעה 10:30 בכפר מרדכי :

1. לגבי אי הסדרים בקבוצת ירושלים: בטי ק. תדבר עם תהלה כדי לדאוג לרישום מסודר של כספי הקבוצה, ולחילוף תדיר של בעלי תפקידים. בטי תסביר לקבוצה החדשה בבית הכרם כיצד להפעיל את הפתרון שנמצא בקבוצת מודיעין למלוי תפקידים עד שחבריה יגיעו ל-90 ימי המנעות.
2. דודי ד. יברר את אופן הרישום לסקר שעורך הועד העולמי של מניין חברי הקהילה. בהמשך יעבור בין הקבוצות בארץ וידגים כיצד מתבצע הרישום. תודה דודי על דוגמא מופתית למתן שירות!
3. במקרה בו נאסר על חבר קבוצה להתחלק בשפה האנגלית אנו מבקשים להדגיש: כקהילה דמוקרטית עלינו להקפיד במשנה זהירות שלא לפלוש לתחום הפרט. כל חברינו זכאים להבעת עצמם בכנות בלי התערבות כל עוד אינם פוגעים בחברים אחרים.
4. שימוש בספרות NA בפגישות גריישיט אינו תואם את עקרונות התכנית לכן אינו מותר. בשלב זה נמשיך להשתמש אך ורק בספרות AA מאושרת ובספרות גריישיט שאישר הועד העולמי.
5. מרתון "שירות 10" יוצא לדרך. מטרותיו העיקריות הן שתיים: גיוס דור הראשונים לשוב אל החדרים. לימוד מחדש של תורת הגריישיט כפי שהונחלה לנו לראשונה בארץ האם – ארה"ב, כך שתהפוך נכס של הקהילה כולה. במהלך השבועות הקרובים נגייס צוות להובלת המרתון. נקבע תאריך, מיקום ונמנה בעלי תפקידים. ורד ד. תבדוק עם קיבוץ געש אפשרות לאירוח המרתון. תודה!
6. בעניין תלונות על הטרדות מיניות בין חברי הקבוצות: אנו מבקשים לא לנצל קרבה הנוצרת ביננו במסגרת עבודת תכנית ליצירת אינטימיות בלתי ראויה. יש ביננו קורבנות רבים של פגיעה מינית מה שמגביר את הצורך בשמירת מתחם נקי, פיסית ונפשית בתוך גבולות החדרים. נבדוק אפשרות של מינוי בעל תפקיד קבוע באינטרגרופ שיהווה כתובת לפניות ועזרה בנושא זה. בנוסף אנו מזכירים את ההמלצה הבסיסית: לגברים – מאמן גבר, ולנשים – מאמנת אישה.
7. בירושלים פועלת חברת תכנית בלימוד סדנאות החלמה על בסיס 12 הצעדים. נדבר איתה ונוודא שאינה משתמשת בשם גריישיט בסדנא, וכמו כן – שאינה מפרסמת את הסדנאות בתוך תחומי הפגישות שלנו.
8. החלטנו להוריד את קוד הגישה לפגישות טלפוניות מן האתר. עוז יסיר את הקוד מהאתר, והדס צ. תטפל מול החברה נותנת השירות בהחלפתו בחדש.
9. ב-12.6 ייערך בחיפה כנס ארצי של עובדים סוציאלים. הוזמנו להשתתף בכנס ולספר על נסיוננו בגריישיט כקבוצת תמיכה לעזרה עצמית והדדית. בדקנו מול ארה"ב את נושא האנונימיות: בהופעה מול קהל אפשר להזכיר שם פרטי ואות ראשונה בלבד של שם המשפחה. מותר להזכיר את השם גריישיט, חל איסור על צילום תמונות! כולנו מוזמנים לקחת חלק בכנס ולתרום בקידום הבאת גריישיט לידיעת
הציבור. כל הרוצה להשתתף יפנה אל עדן לקבלת פרטים.

מפגש האינטרגרופ הבא יתקיים בשבת ה-7.7.18 בכפר מרדכי בשעה 10:30. בואו לתרום את חלקכם במתן שירות.

תודה על הפגישה המעולה!!!
ויהי מה.
מיכל מירון – יו"ר האינטרגרופ
בטי קדם – מזכירת האינטרגרופ