סיכום פגישת אינטרגרופ מרץ 2018


סיכום פגישת האינטרגרופ של חודש מרץ שנערכה בשבת האחרונה (3.3.2018) בשעה 10:30 בכפר מרדכי :

1. פתחנו את הפגישה בדקה דומיה ומילות פרידה לזכר מוטי שלנו שנהרג בתאילנד. למרות הריחוק הגאוגרפי המשיך להיות נוכח עם רוח התלהבות ויכולת מיוחדת לחזק חברים בקהילה. נחסר אותו ונשמור אותו בליבנו. טוב יהיה ליצור קשר עם משפחתו ולהעביר לידיעתם את אהבתנו אליו תוך הקפדה על שמירת אנונימיות וכיבוד התחום הפרטי של שיחות ותכתובת שחלק עמנו.
2. בחרנו בהדס צ. מהצפון לריכוז ענייני הפגישות הטלפוניות בארץ. הדס תעדכן את האתר ואת הווצאפ באינפורמציה חדשה ותפנה אל האינטרגרופ בכל סוגיה חדשה הנזקקת לפתרון. ביקשנו שתוסיף לפורמט הפגישות את חשיבות ההפרדה בין פגישות פנים אל פנים לפגישות טלפוניות.
3. קיבלנו סקירה על מסיבת הפורים שאירגנה קבוצת ראש העין. שי ב. נרתם במלוא כוח למינוף הארוע. ביצירתיות ובמחשבה הצליח לשלב בין שמחת החג וחסד ההמנעות לבין העצב על אובדן מוטי. דוברי הפגישה קיבלו מראש הכנה ע"י בטי לפי פורמט המרתונים. ההנחיות היו חזקות ומלאות השראה. אנו מודים לראש העין על היוזמה והביצוע המוצלח.
4. עוד בסוגיית הפגישות הטלפוניות: מאחר שפגישות אלה אינן מחליפות מפגש של פנים אל פנים, התבקשנו להפריד את אופן הצגתן. עוז יפרסם את לוח הפגישות הטלפוניות והפגישות החיות בשתי טבלאות נפרדות באתר.
5. במלבורן אוסטרליה מתעוררת קהילת גריישיט ישראלית שזקוקה לתמיכה. כל המעוניין לתת יד לחבריה וליצור עמם קשר בשיחות ווצאפ יבורך. פרטים אצל מיכל מ. ושיר.
6. אז'י מקבוצת הדרום העלתה רעיון לגייס חברי גריישיט מארה"ב לעזרה הנחוצה בקו-החם לשעות הלילה. היא תיעזר ברונית מ. הממונה על הקו החם ותקדם את המיזם בשיתוף עם רונית. תודה!
7. החלטנו להגביר את השתדלותנו ברישום חברי הקהילה בגריישיט העולמי לצורך מניין עולמי כולל. המלצתנו היא: כל קבוצה תקיים פגישה עסקית ותצביע להסכמה, לאחר מכן החברים יוציאו את הטלפונים ויבצעו את הרישום במשותף בהנחיית חבר שמכיר את הפרוצדורה. עוז יפרסם שוב את הלינק לרישום באתר ובווצאפ.
8. לכבוד חגיגות 21 שנים של גריישיט בארץ נקיים כמו בכל שנה בחודש מרץ מרתון לציון התאריך. נבדקת אפשרות לקיים את המרתון בצפון. לכל יוזמה ונכונות להשתתף אנא פנו אל בטי ק. וזהבה מקבוצת תל אביב.

מפגש האינטרגרופ הבא יתקיים בשבת ה-7.4.18 בכפר מרדכי בשעה 10:30. בואו לתרום את חלקכם במתן שירות.

תודה על ההשתתפות הרצינית והמחויבת.
ויהי מה.
מיכל מירון – יו"ר האינטרגרופ
בטי קדם – מזכירת האינטרגרופ