סיכום פגישת אינטרגרופ פברואר 2018


סיכום פגישת האינטרגרופ של חודש פברואר שנערכה בשבת האחרונה (3.2.2018) בשעה 10:30 בכפר מרדכי :

1. קבוצת ראש העין בהובלת שי ב. מארגנת את מסיבת הפורים השנתית ב- 27.2.2018. מרינה, שיר ולילי התנדבו לעזרתם. בטי, זהבה ויעל ת. יבחרו את המנחים לפגישה שתתקיים בראשית הערב וידריכו אותם על פי הפורמט שהכינו להנחיית מרתונים.
2. רגינה התחילה במילוי התפקיד החדש – הושטת יד לאנשים שנפלו באוכל והתרחקו מהקהילה. היא תיצור קשר עם הקבוצות ברחבי הארץ ותפעיל נציגי פגישות לעזרתה. העלינו דרכי פניה אפשריות אל העוזבים שמתוך נסיוננו מצאנו כיעילות: 1. שליחת הודעה אישית בפייסבוק או ווצאפ ובה הבעת געגוע פשוטה וכנה. 2. בשיחת טלפון לשאול לשלומו של החבר. הבעת אמפתיה שאין בה מסיונריות גם אם בחר בדרך שונה מגריישיט, לקבל את בחירתו בלי להתווכח או לנסות לשכנע. דוגמא אישית יעילה מכל מילים. 3. לעתים דווקא המילים הישירות עוזרות "אתה לא רוצה לרזות?" אולם לרוב מומלץ לא להפעיל לחץ, גם לא עדין.
1. בסוגיית הפגישות הטלפוניות והפגישות החיות והשאלה האם פגישה טלפונית נחשבת במניין הפגישות השבועיות – ההחלטה נמצאת בתחום שבין מאמן למאומן ואיננו מתערבים בה. עם זאת מצאנו צורך להזכיר לכולנו את יסודות התכנית כפי שנמסרו לנו בניו יורק ממנה הבאנו את התכנית: 3 פגישות חיות בשבוע הן מינימום הכרחי לשמירה על מצב רוחני תקין. אנו ממליצים לכל המאמנים בגריישיט הקפדה יתרה על מאומניהם שלא לוותר על דרישה זו. פגישות טלפוניות יכולות להוות תמיכה נוספת אך אינן מחליפות כלל וכלל מפגש בסיסי פנים אל פנים, להזכירנו כי "נלך לכל מרחק בכדי להשיג זאת (המנעות)."

מפגש האינטרגרופ הבא יתקיים בשבת ה-3.3.18 בכפר מרדכי בשעה 10:30. בואו לתרום את חלקכם במתן שירות.

תודה על ההשתתפות היפה.
ויהי מה.
מיכל מירון – יו"ר האינטרגרופ
בטי קדם – מזכירת האינטרגרופ