סיכום אינטרגרופ – אוגוסט 2019


סיכום פגישת האינטרגרופ של חודש אוגוסט שנערכה בשבת האחרונה (3.8.2019) בשעה 10:30 בכפר מרדכי:

1. קיבלנו דווח מפורט ומקיף מצוות ארועים (קליה, אורית, דורית א. ושרי) על תכנית הפעולה שלהם המתבססת על נוהל ועדת ארועים שנקבע ב-2016 ונמצא באתר:

· בכוונת הוועדה לארגן מרתונים ומיני-מרתונים לאורך כל השנה

· הוועדה תפעיל את חברי הקבוצות המארחות בארגון הארועים

· הוועדה מתכננת מרתון סוף שבוע שיתקיים מיד אחרי החגים

· הוועדה תספק הדרכה לגבי אופן בחירת מנחים בכל מרתון.

· הוועדה תפעל לקיום המרתון השנתי בחודש מרץ לציון יום ההולדת של הקהילה בארץ

· חברי הוועדה יבקרו פיסית את הקבוצות ברחבי הארץ ויגייסו מתנדבים לפעולה.

תודה רבה על עבודה משובחת, ומלאת מחשבה חכמה.

2. שאר צוותי הפעולה יימסרו את דיווחיהם במפגש של חודש ספטמבר:

· צוות מידע לציבור: עוז ושיר

· צוות קרוב-רחוק: מרינה ובטי (תיאום הנחיות בכל חלקי הארץ)

· צוות קבלת-פנים לחדשים: בתיה, ציפי ושרי.

3. צוות הנחיות נושא והנחיית צעדים מחפש משתתפים. אנו מבקשים לגייס חברים שמוכנים לתרום במרצם וזמנם לקידום המטרה. אנא צרו עמנו קשר.

4. הודינו לבלוני על שירות נאמן ואחראי במשך 13 שנים. איילה ס. התנדבה להחליף אותה בהזמנת המטבעות. רונית י. תעזור בהפצת המטבעות במרכז ובצפון ואסתר ר. תמשיך בהפצת המטבעות באזור הדרום.

5. בטי ק. סיימה את תפקידה כמזכירת האינטרגרופ. בטי הצטרפה אל האינטרגרופ בנקודה חלשה של ריבוי משברים ומחלוקות ועזרה במינוף הקהילה אל המקום בו היא נמצאת היום של פריחה והתחזקות. תודה עמוקה לבטי מכולנו. הצבענו לקבלתו של עוז ט. למלוי התפקיד. בהצלחה רבה לך עוז בדרך החדשה.

6. קבוצת ראש העין נרתמה למהלך חובק-ארץ של איסוף מטבעות ישנים. שי יוציא פרסום מסודר הקורא לכולנו לשחרר מטבעות מיותרים ולהחזירם לקהילה. מובן שלכל אחד מאיתנו נשמרת הזכות הפרטית. יש מי שאוהב לקדש את סממן השנים כחיזוק להמנעות שלו ולכן יבחר לשמור את המטבעות אצלו. אנו תומכים בכל החלטה התומכת בהמנעות של הפרט.

7. בחנו עם רביד את חשיבות לשון הפנייה בטקסטים של פורמט הפגישות. האם שינוי הטקסט יכול לעזור לחברים להכנס להמנעות? הסברנו שכל מהלך שנצביע לגביו ייצטרך לקבל את אישור הועד העולמי לפני מימושו בפועל. רביד תכין מספר אפשרויות של ניסוח מחודש שאינן ממדרות נשים או גברים ותציג אותן בפני האינטרגרופ לדיון והצבעה. תודה על האומץ והיוזמה והחשיבה מחוץ לקופסה.

מפגש האינטרגרופ הבא יתקיים בשבת ה-7.9.19 בכפר מרדכי בשעה 10:30. תודה על השתתפות של תנופה ועל דיון מרתק בנושאים ראשוניים של שינוי.

ויהי מה!

מיכל מירון – יו"ר האינטרגרופ

עוז אריה – מזכיר האינטרגרופ