סיכום פגישת אינטרגרופ — פברואר 2019


להל"ן סיכום פגישת האינטרגרופ של חודש פברואר שנערכה בשבת האחרונה (2.2.2019) בשעה 10:30 בכפר מרדכי :

1. קיבלנו עדכון מדודי לגבי מצבה של קבוצת פ"ת בה חסרים חברים עם 90 יום ומעלה. בשבועות הבאים יגיעו מנחים חיצוניים אל הפגישה, כולל הוא עצמו. בקרוב יגיעו חברים ראשונים ל-90 יום. מי שיכול לתת יד במאמץ מתבקש לפנות אל דודי.
2. שתי חברות מקבוצת מודיעין התנדבו בעקבות קריאתה של קליה לפנות אל ותיקי הקהילה ויגייסו אותם לתפקידי מפתח בנתינת שירות. בכוונתנו להקים ועדה שתגבש רעיונות ודרכי פעולה יעילים להפעלת חברים בעלי כוח ונסיון כך שיחזקו את החברותא.
3. קבוצת ראש העין הכריזה על מרתון-פורים שיתקיים ב-19.3. שיר, דודי ובטי ישתתפו השבוע בפגישת הצוות המארגן ויתמכו בקבלת החלטות הקשורות באינטרגרופ.
4. הדיון עם חיים ה. וועדת מידע לציבור נדחה למפגש האינטרגרופ של חודש מרץ. כהכנה לשיחה בטי ושיר יגבשו אסטרטגיית גישה שתהווה תשתית לעבודת הועדה. ברצוננו לפנות אל שירותי הרפואה כך שיבינו את שורש המחלה ואת דרך הפעולה שלנו ויעזרו בהנגשתנו לציבור הזקוק לעזרתנו.
5. בעקבות יוזמה של קהילת אירופה להוציא ספר הרהורים יומיים של גריישיט ברצוננו לקבץ אוסף של קטעי כתיבה משלנו ולשלחם לאירופה מתורגמים. לשם כתיבת החומרים תיפתח סדנת-כתיבה בהנחיית שלי א. ומיכל מ. בה יקבלו חברי הקבוצה הדרכה כיצד לשתף מהרהורי ליבם בצמוד לקווי התכנית. יושם דגש על החלמה ומסרים המבוססים על נסיון כוח ותקווה. פרטי הסדנה – מיקום, תאריך ושעה יימסרו בקרוב. לילי א. תרכז אצלה את החומרים המוכנים ואפשר כבר עכשיו לפנות אליה עם קטעים כתובים. תודה לילי.

מפגש האינטרגרופ הבא יתקיים בשבת ה-2.3.19 בכפר מרדכי בשעה 10:30. אנו מודים למשתתפים על היצירתיות במחשבתם ועל תנופת הבנייה המתעוררת. אשרינו!
ויהי מה!

מיכל מירון – יו"ר האינטרגרופ
בטי קדם – מזכירת האינטרגרופ