סיכום פגישת אינטרגרופ אוקטובר 2018


סיכום פגישת האינטרגרופ של חודש אוקטובר שנערכה בשבת האחרונה (6.10.2018) בשעה 10:30 בכפר מרדכי :

1. מרתון "שירות-10" נדחה לחודש נובמבר. הארוע יאורגן ע"י ותיקי הקהילה ויתמקד בנושאים הראויים לחיזוק דווקא בשכבה זו של חברים כגון מתן שירות וגילוי אחריות אישית בנשיאת המסר – להמשיך ולתת ממה שקיבלו בשפע נדיב. הארוע יתארח בקיבוץ געש ומועדו המדויק יימסר במהלך החודש.
2. קיבלנו סקירה על מצבה הרעוע של קהילת קיימברידג' ועל שיבושים בתכנית האוכל של חברי גריישיט בכל רחבי ארצות הברית. אצלנו בעיקר בזרמים החרדיים שמענו על חריגות מתוכנית האוכל של הדף האפור (כגון אכילת ברכות החג ועוד), הקלות ומניפולציות של חוקי התכנית שאינן מתואמות עם הגריישיט בשום אופן. הזכרנו את חשיבות ההצמדות לחוקי הדף האפור ואת הצורך האנוש של כל אחד מאיתנו להקפיד בפעולות התכנית: עבודת צעדים קבועה, מתן שירות, השתתפות ב-3 פגישות חיות בשבוע, 3 טלפונים ביום לחברי הקהילה ומסירת תכנית האוכל למאמן. הספר הגדול מזהיר כי ליצירת לא קשר עם כוח עליון והתפתחות רוחנית יומית דיננו אחד – מוות אלכוהולי.
3. טיפלנו בעניין העברת כספי הקבוצות אל העמותה. במהלך החודש קליה גזברית העמותה תיצור קשר עם כל גזברי הקבוצות ברחבי ארץ. עדן תסייע לה בקשר עם קבוצות הצפון ולילי תסייע עם קבוצות הדרום. במידה שיווצר צורך להתערבות נוספת של האינטרגרופ נמשיך לטפל בנושא עד שתוסדר העברה שוטפת וקבועה של תרומות הקבוצות לעמותה.
4. מסרנו פרטים על 3 קבוצות צעדים (AWOL) חדשות: בראשון לציון המפגש הראשון הפתוח יתקיים ב- 7.10 בשעה 19:45. בקריית ביאליק המפגש הראשון הפתוח יתקיים ב- 14.10 בשעה 19:00 ובקיבוץ חצור בימי ראשון בערב, מועד ההתחלה יימסר בקרוב. תודה על היוזמה המבורכת של נותני השירות!
5. בעקבות תלונה חוזרת על הפרעות אלימות של חברת קבוצה בתל אביב התייעצנו עם עו"ד העמותה וקיבלנו הדרכה לגבי אופן הפנייה למשטרה לצורך הגשת תלונות. במידה של הישנות הבעיה יקבלו המתלוננים הדרכה מ-שיר. בנוסף תוודא עו"ד העמותה את פתיחת ההליך המשטרתי באופן יעיל. לחברה הנ"ל רשומות תלונות עבר במשטרה. אין בכוונתנו להתעכב ולסכן את חברי הקהילה בחשיפה נוספת לפגיעה. נדגיש כי אנו מצפים מחברים ותיקים לקחת אחריות ולעזור בעצירת ההפרעות. כאמור מתחם הפגישות שלנו הוא מקודש. כמו בבית חולים בפגישה מסופקת לנו אינפוזיה הכרחית להחלמתנו האישית ולהשרדותנו כקהילה. לא ניתן לאיש לאיים על שלומנו! ויהי מה!
6. מפאת קוצר הזמן ועומס העניינים נדחה לפגישת נובמבר הדיון בנושא שימוש בספרות NA אצלנו בפגישות.

תודה על מפגש עוצמתי ומכוון מטרה. לא בכדי קהילת גריישיט בארץ פורחת ומתעצמת ומספקת לשאר העולם דוגמא מופתית. הזכות היא שלנו, נותני השירות.

מפגש האינטרגרופ הבא יתקיים בשבת ה-3.11.18 בכפר מרדכי בשעה 10:30. בואו לתרום את חלקכם במתן שירות.
ויהי מה!

מיכל מירון – יו"ר האינטרגרופ
בטי קדם – מזכירת האינטרגרופ