סיכום פגישת אינטרגרופ ספטמבר 2018


להל"ן סיכום פגישת האינטרגרופ של חודש ספטמבר שנערכה בשבת האחרונה (1.9.2018) בשעה 10:30 בכפר מרדכי:

1. מירה ג. מסרה את פרטי ה-AWOL החדש שייפתח בראשון לציון אחרי החגים: המפגש הראשון הפתוח יתקיים ב- 7.10 ביום ראשון בשעה 19:45. כולם מוזמנים.
2. שיר הציגה בפנינו את טופס הסכמת הורי קטינים להשתתפות ילדיהם במפגשי גריישיט. עוז יכניס בטופס תיקונים ויפרסם אותו באתר שלנו כך שיהיה נגיש לכל. הטפסים החתומים יימסרו למזכירי הפגישות ולאחר מכן ייסרקו ויישמרו בארכיון העמותה. תודה רבה לכל משתפי הפעולה בתהליך.
3. קליה ועינת ש. נציגות העמותה הסבירו פעם נוספת את אופן התנהלות העמותה בענייני כספים, והציגו בפנינו את נתוני הדו"ח השנתי. דו"ח זה מוצג באתר לאחר אישור רואה חשבון ורשם העמותות. בהענות לבקשתנו תפיק העמותה דו"ח נוסף באמצע השנה שיהיה בשלב טיוטה, לפני קבלת האישורים. בפגישת חודש אוקטובר נטפל בעניין העברת כספי הקבוצות אל העמותה. נמסר לנו מהגזברית (קליה) שקבוצות רבות אוגרות את הכספים שאספו אצלן במקום להעבירם אל העמותה. במהלך החודש הקרוב נבקשכם להעביר אל קליה את שמות גזברי הקבוצות. מספר הנייד של קליה הוא: 050-4548024. תודה!
4. ערכנו דיון נרחב בהשלכות האפשריות של השתתפותינו בפגישות וידאו, והחלטנו לקבל את ההצעה להקמת פגישת ZOOM (שיחת וידאו.) חשבונה ישולם באירופה בשלב ראשון. עופר יתחיל את הקבוצה ויוביל את צעדיה הראשונים עד שתתמסד ותמנה לעצמה בעלי תפקידים. בהקשר זה אנו חוזרים ומזכירים:
• בפגישות וידאו רמת החשיפה האישית היא גבוהה. כל משתתף מציג את מספר הטלפון, כתובת האימייל וכמובן את מראה פניו.
• פגישות אלה אינן מחליפות מפגשים חיים כאמצעי החלמה. אנו ממליצים על שלוש פגישות שבועיות פנים אל פנים, בתוכן יכללו גם פגישות AA או NA (אך לא פגישות OA, HOW, צעדים בתשלום, CODA ואחרים)
5. מפאת קוצר הזמן ועומס העניינים נדחה הטיפול בנושא התחלקויות כפולות בקבוצות קטנות. בפגישת האינטרגרופ של חודש אוקטובר נדון ונחפש דרכים חלופיות לקבוצות מעוטות משתתפים כך שיוכלו להמשיך להצמד לנהלים הרגילים – התחלקות אחת בלבד לכל משתתף בת 3 דקות (או 20 דקות למנחה).

תודה על המפגש הנפלא! מרגש לראות חברים נותנים שירות לאורך שנים רבות בנאמנות ובשקיפות וללא כוונה להכרה על עשייתם. מקסים!

מפגש האינטרגרופ הבא יתקיים בשבת ה-6.10.18 בכפר מרדכי בשעה 10:30. בואו לתרום את חלקכם במתן שירות.
ויהי מה!

מיכל מירון – יו"ר האינטרגרופ
בטי קדם – מזכירת האינטרגרופ