סיכום פגישת אינטרגרופ אוגוסט 2017


סיכום פגישה 14 – אוגוסט: דיווח כספי עמותה

להל"ן סיכום פגישת האינטרגרופ של חודש אוגוסט שהתקיימה בשבת האחרונה :

1. קיבלנו סקירה מקיפה מדתיה גזברית העמותה ומעינת ש. יו"ר העמותה על אופן ניהול כספי העמותה.
2. לשם שמירה על שקיפות מלאה בניהול כספי העמותה החלטנו לאחר בחינה מדוקדקת לפרסם אחת לשנה דו"ח כספי מבוקר כפי שהוגש לרשם העמותות. הדו"ח ערוך וחתום ע"י רואה חשבון ויוצג באתר הגריישיט הישראלי. דו"ח נוסף בו מפורטות התרומות של הקבוצות מול הוצאות העמותה ואינו מבוקר ע"י רואה חשבון יוצג פעמיים בשנה בפגישת האינטרגרופ. מועד הגשתו יפורסם מראש כך שכל מעוניין יוכל לעיין בו.
3. פעילות העמותה מתבצעת בנקיון מוחלט ולפי החוק. אנשי העמותה משקיעים שעות עבודה רבות מאחורי הקלעים לאורך כל השנה, ונותנים שירות מהימן ללא רבב. אנו מודים להם על שהגיעו לפגישה ותרמו מזמנם ומהידע שלהם בנדיבות.
4. ענייני כספים נוספים: לשם איסוף תרומות והעברתן אל העמותה על כל קבוצה לדאוג למינוי גזבר קבוע. הובא לידיעתנו שבקבוצת תל אביב נדרש גזבר חדש. לתפקיד נחוצה שנה של המנעות רצופה ונוכחות בפגישות. מתנדבים לתפקיד – אנא פנו אל מזכירת הקבוצה עומר ס.
5. את תרומות הקבוצות יש להעביר אל דתיה, גזברית העמותה.
6. בהמשך השנה נחפש דרכים למקסם את סכומי התרומות המתקבלות מהקבוצות. נחתור למיזעור גרעונות של מרתונים ונבנה הליך מסודר לאיסוף כספים מקבוצות. יחד עם זאת נדגיש כי התעשרות העמותה אינה מטרתנו. התרומות מיועדות אך ורק לשרת את צרכי הקהילה בשמירה על המינימום הנדרש.

תודה על ההשתתפות המבורכת.
ויהי מה.
מיכל מירון – יו"ר האינטרגרופ
בטי קדם – מזכירת האינטרגרופ