חברות בעמותה


מכתב זה מיועד לחברי גריישיט (גברים ונשים)  שמלאו להם לפחות 90 יום בהימנעות רצופה על פי "הדף האפור".

חבר גריישיט יקר,

ברוח המסורת הראשונה – "טובתנו המשותפת קודמת. החלמה אישית תלויה באחדות קבוצת הגריישיט", אנו פונים אליך במכתב שמבהיר מדוע הצטרפותך כחבר בעמותת גריישיט ישראל חשובה.

לפי המסורת השנייה "לצורכי הקבוצה יש רק סמכות עליונה אחת – רוח אלוהים כפי שהיא מתבטאת במצפון הקבוצה. מנהיגינו הם משרתים שזכו לאמון, הם אינם מושלים" בהתאם לכך, כדי להנחיל ולחזק את ההחלמה בפגישות גריישיט ברחבי הארץ, על פי תכנית שנים-עשר הצעדים, הוחלט בהתכנסות של נציגי הקבוצות בארץ על הקמת עמותה (כמו בקבוצות אחרות הפועלות לפי שנים-עשר הצעדים ושתים-עשרה המסורות, כדוגמת NA ,AA).

מטרתנו העיקרית בקיום העמותה, בהכוונת המסורת החמישית היא "לשאת את הבשורה לאכלן־היתר שעדיין סובל" – מהרמה האישית ועד לרמה הארצית כדי לבסס את קיום קהילת גריישיט בישראל, ברוח התכנית. העמותה מתפקדת כגורם מייצג ביצירת קשר עם הרשויות לקידום ענייני הקבוצות. העמותה נותנת שירות לכלל החברים בגריישיט מיומם הראשון בחברותא וללא קשר למספר ימי ההימנעות שלהם על ידי ביטוח החברים, קיום מרתונים, שמירה על קשר עם קבוצות בחו"ל, שקיפות וארגון התחום הכספי, הדפסת דפים אפורים, קניית אביזרים בחו"ל וכו'

התנאי לחברות בעמותה הוא שיש לך מעל 90 יום בהימנעות גריישיט רצופה ואתה נכון לחלוק מניסיונך, מכוחך ומתקוותך כדי להחלים מאכילה כפייתית. כחבר בעמותה תוזמן להצטרף למפגשי העמותה על פי המועד שיקבע.

כדי להיות חבר עמותה עליך למלא טופס רישום דרך אתר האינטרנט או לקבלו אצל מזכיר הקבוצה וכן לקחת חלק באספות העמותה.

אנו קוראים לך לתת יד ולהצטרף כחבר בעמותה לטובת ביסוס וחיזוק ההחלמה האישית של כל אחד מאתנו ולטובת העצמת קהילת גריישיט בארץ.