הכול כלול בדרך לאיבוד השפיות


בעזרת הכוח עליון, בעזרתכם, בעזרת החברותא, בעזרת אישה מדהימה שנותנת לי מזמנה, אני שוקל ומודד כבר 6 ימים.

לעולם לא חשבתי שאוכל להתרומם מהמקום הנמוך שאליו הגעתי, לא האמנתי שאצליח לאסוף את עצמי לתוך התכנית, לתוך חיים שלווים ובטוחים של שפיות וניקיון.

האמת שזה לא פשוט בכלל, כאן, במקום שבו אני גר, ניתן לקבל ארוחת מלכים בעשרים שקלים בלבד, שכוללת את כל הפינוקים שיש בעולם הזה. מבשלים לך, מגישים לך ואתה יושב כמו מלך. אכול כפי יכולתך מהמזנון עד שיפנו אותך באמבולנס.
כה פשוט, כה זול, אך הכול הונאה אחת גדולה.

לאנשים 'רגילים' הפיתויים הללו לא משחקים תפקיד ראשי בחייהם. עבורנו, ועבור כל מי שחווה אכילה כפייתית, המקומות הללו גורמים לנו לאכול הכול ללא גבולות ובסוף נחנקים. חווים בחילות, צרבות, חוסר יכולת לזוז, להתכופף ואפילו לנשום. הפרדוקס בכל הסיפור הזה הוא שהתשוקה לאוכל רק גוברת.

רק להיום חיי השתנו, אמנם אני צריך לקנות מצרכים, לבשל, לשטוף, לרחוץ ולמדוד  אבל התמורה משתלמת. הניקיון באוכל, מנקה לי את הראש, אני משתחרר מפחדים עתיקי יומין. אני מתחיל להכיר את עצמי מחדש. אני מתחיל להבריא.

התכנית הנה קופת חולים ללא תרופות, הדרישה היחידה היא להיות כן עם עצמך. תשקול ותמדוד את האוכל, את החיים ואת הפעולות וכל חייך ישתנו.
כשהייתי באוכל לא רציתי לעשות עם עצמי כלום, האנרגיות נעלמו. מחלת ה'תרצת נפוצה' השתלטה על חיי.

לא יודע, לא מבין מה הייתי עושה בלי התכנית. בלעדיכם זה בלתי אפשרי, בלעדיכם כבר חשבתי לעשות ניתוח לקיצור קיבה, אך מדוע לנתח את הקיבה כשצריך לנתח את המוח? הרי מוח חולה יאכל וינפח את הקיבה לממדיה המקוריים.
לא ולא הניתוח היחידי שאני בוחר לעשות זה לנתח את המחשבות ולהמשיך להאמין שזה אפשרי ועובד. בזכות התכנית אני בטוח שבשנה הבאה אוכל כבר להגיע למסיבת פורים בתחפושת האולטימטיבית, ה'רזה' בזכות התכנית.